tirsdag 10. januar 2012

Framtida.no og Nynorsk

I dette innlegget skulle eg skrive om ein valfri artikkel på Framtida.no. Eg valde astikkelen "Der er trygt å fly". Grunnen til at eg valde denne artikkelen er at fly interesserer meg. Før var eg redd for å fly, men ettersom tiden gikk ble eg meir og meir positiv til disse gigantiske maskinene. Eg las mange bøker og artiklar om fly og eg begynte å like å fly igjen. I denne artikkelen skriv de om at uluykketala har aldri vært lavere enn det som talane var i fjor. Det trengtast 1,52 millioner flyvningar til før det skjedde eit dødsfal i gjennomsnitt. 38 millioner flygningar på eit år og 497 dødsulykkar. Dei seie også at mange av disse ulykka skjedde i småfly eller mindre flyselskap. Det har aldri vært trygare å fly, men no har det vel aldri vært farleg heller da. Eg syntast at det er overvurdert kor farleg det er, men det er kanskje fordi når det først skjer kan det bli veldig brutalt.

 Det har ikkje vært farleg å fly. Det kommer det aldri til å bli heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar